19 januari 2009

OJSAN

dåligt uppdaterande här då va. Var på fest i lördags med Linda och Sofia. Det var skitkul. Linda frågade om hon fick känna på min spiral. Haha :D Jag har 30 grader inne å elementen e avstängda. Jag kokar bort och börjar bli lite irriterad. Speciellt när Liam blir gnällig när det e för varmt. Han ligger i bara blöja å svetten rinner. :( gick från 15 grader till 30. kunde dom inte ta något mellanting? Herregud. Ja då börjar man ju bli mer nervös inför dopet då va. Ska åka in halv nio i morgon bitti å handla allt. Illa att behöva slänga ut ca 1000 kronor på smörgåstårtor när man inte ens äter det själv. men men jag lovade mamma en smörgåstårta. Nu ska jag gå å roa mej med annat. hej svejs

1 kommentar:

  1. Jag tror att det kommer bli mycket tårta øver eftersom du ska ha så många andra också men men..

    SvaraRadera