24 januari 2009

LIAMS DOP

Då var dopet äntligen avklarat. Jag var skitnervös av att stå där framme. Jag vägrade ens tänka att jag stod där. Stod och tänkte på allt annat ist så hörde knappt vad prästen sa. Sen tyckte min släkt att det såg väldigt kul ut när jag flirtade med min bror för att han skulle ta Liam :D Fan vad tung han var haha. Liam alltså inte brorsan :D Prästen sa att det var första gången någonsin som pappan var med i kyrkan men satt i publiken ist för å vara med där framme. Ja vissa hade ju iaf tur då va. Och fikat skulle han inte vara med på. Men när jag kom in så var han redan där :) Så gulligt. Jag fick han till att öppna paketen oxå. :) Jag är så himla glad att allt är över och en jäkla massa över blev det. Så om någon vill ha smörgåstårta, vanlig tårta, operatårta eller kakor av alla olika slag typ så är det bara komma å besöka mig lite grann :D hehe. Nu ska jag få Liam till att sova för jag är trött. Men det är inte han. Han vaknade klockan nio :( hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar