03 januari 2009

LIAM HOS FARFAR


Vaknade av ett sms klockan elva. Då hade jag fått tre stycken. Sen vaknade Liam så gjorde i ordning han. Sen mig. Sen kom Sandra hit. Vi åkte in till stan och hämtade saker hos hennes mamma och köpte med mat hem. Liams farfar kom hit å hämtade Liam. Det första Sandra sa var oj vad tomt det blev. Så kändes det oxå. Lämnade liksom min son till en gubbe han träffat 2 gånger tidigare bara. Men skulle ju inte ha honom så länge. Jag och Sandra åkte till Charlottenberg för å kolla om den snygga securitasvakten jobba. Det gjorde han inte :( Så hälsade jag på syrran en snabbis. Å köpte en slips till Liam. Den minsta men var ändå lite stor. Kanske Lisbeth kan sy upp den lite? Hmm får fråga. Åkte å hälsade på Linda som faktiskt inte jobbade för en gångs skull. Hon var sjuk :( Så hon sa ursäkta röran jag hade inte väntat mig besök. Så söt så :D hehe. Sen när vi kom hem kom Liams farfar och lämnade Liam :) Då satt jag och gosade med honom hihi. Sen skulle Sandra gosa lite. Sen åkte sandra hem och jag och Liam gick till mamma. Där var Camilla, Martin och brorsan oxå. Fast dom åkte rätt snabbt. Gick hem igen å skickade sms med Liams pappa. Liams farfar hade ringt och frågat honom om det gick bra att han hade Liam. Det var ju snällt att han fick det. Han berättade oxå att farfarn var glad att ha Liam. Kul att höra :) Liam somnade vid tio. Men nu är han vaken igen. han är sjuk. Mycket sjuk. Han är alldeles krasslig. låter som om han inte kan andas typ. Så blir han inte bättre så åker vi till akuten med honom i morgon. Feber har han oxå :( Så får hoppas han somnar om nu då. Stackarn :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar