04 januari 2009

NU DU

Nu kom jag på något riktigt negativt THT!!!! Har haft skit kallt hemma i flera dagar. Sen kom Linda hit å fixade min element så att det kom värme. Nu står mina på högsta värme. Men är inte ett dugg värme på dom. Det är svinkallt. Liam är sjuk och nästan precis kommit hem från akuten så ska han få ha massa kläder å täcke på sej för att inte frysa. Å skriker gör han varje gång jag tar på han med min iskalla fingrar. Inte fan ska man va så kall att man inte kan ta på Liam när man är INOMHUS?? Sen gick jag ner i tvättstugan där Linda (min granne högst upp) var. Hon sa att nu gick det igen. Va sa jag ? Då har strömmen i källaren gått så det går inte tända lampor eller tvätta. Jag som ska börja tvätta om 15 min. Men jaja. Bytte tvättid. Linda sa att hon skulle ringa tht för nu kunde vi räkna med att det skulle bli kallare. Jag sa att jag inte kunde ha det kallare. Så vi bestämde att hon skulle ringa först å sen skulle jag ringa. Men vi får ju inte ringa direkt till tht utan vi ska ringa securitas. Vem fan kom på den iden?? Det enda positiva är ju dom snygga vakterna. Men när jag ska ha hit dom så är det säkert en fet gammal gubbe. IRRITERANDE: Nu har jag fått gnälla av mig lite. Så nu ser du att jag kan syrran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar