27 januari 2009

ONT SOM FAN

Ända sen jag fick Liam så har jag vart öm i tandköttet. Börjat blöda när jag borstar tänderna å sådana saker. Men har liksom inte brytt mig. Idag var jag hos tandläkarn. Hon såg att mitt tandkött var rött och irriterat. Så hon frågade om jag började blöda när jag borstade å jag sa ja. Så sa hon ja jag ser du är väldigt svullen på vissa ställen. Det kallas gravid så var det nått. De var när man var gravid som balansen rubbades så att säga. Det blev värre om man ammade vilket jag inte gör. Så började hon sticka mig överallt i tandköttet för å se vart det var irriterat. Å de gjorde så jävla ont så ni anar inte. Nu är det 3,5 timme sen jag var där å jag kan inte tugga eller nått för det gör så mega ont. Tycker nästan synd om mig själv. Så jag skulle byta ut min tandborste mot en mjukare variant å använda en speciell mungrej för köttet så skulle det vara bra om 15 dagar. Mina tänder var iaf fortfarande väldigt fina som dom brukar vara sa hon :D Tur att något är bra :) Gick på 492 kronor. För en vanlig kontroll. Tur jag har rabatt annars hade det gått på 792. :( Mamma ligger på soffan och sover å Liam ligger i sängen och sover. Jag är inte det minsta trött. Har bara ont. Så vad ska man då hitta på? Kolla om posten kommit kanske? Och Roland ska maila bilderna på dopet till mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar