27 december 2008

TRÅKIG DAG


Vaknade av att Hanna ringde. God morgon sa hon. Bara å fan förlåt du jag sov :) Hon hade märkt det sa hon haha. Var ju meningen att jag skulle starta torktumlaren åt henne i morse vid nio. Men hon väckte mig vid tio. Å så hade jag mina kläder på torkning i tvättstugan så jag hade ju låst dörren över natten. Så hon kom inte in. Så jag gick ner å låste upp för henne :) Sen gav jag Liam frukost å la han på golvet så han fick leka lite medan jag var nere å hämtade min tvätt. Sen tog jag tvätt tid 13-17 åt Hanna oxå. Så hon fick nog tvättat en del innan hon åker till sthlm i morgon. Liam har sovit typ hela dagen idag. Lite trötter. Vi gick till mamma vid 19 ungefär. Träffade på brorsan och Camilla utanför min port så dom blev med bort till mamma. Satt där en liten stund. Sen gick jag hem å gav Liam potatis. Han ville gärna vara med å stoppa in skeden i munnen idag så det kan ju inte va så illa. Fick välling efteråt oxå. Sen badade jag honom å läste en bok. Nu har jag lagt han i sängen men hör att han fortfarande e vaken. Får hoppas han somnar snart för tänkte se på film :) Har förresten köpt en dopklänning idag med. bara 673 kronor *host* Billigaste jag hittat är på 599 kr så vart ju inte så mycket dyrare. Sen får jag med både rosa, vinröda å blåa band så kan ju få en dotter oxå :D hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar