30 december 2008

FARMOR & FARFAR


Gick å la mig vid halv tre. Vid tre vaknade jag av att Liam ligger å trycker. JÄVLA LINDA. Haha nej då. Kul att han älskar sin leksak :D Vid tio vaknade jag av Liam igen då så klart. började med att ringa till mamma eftersom jag skulle väcka henne vid tio. men hon brydde sej inte om telefon. Så jag gav Liam mat å la han på golvet. Sen gick jag över till mamma och väckte henne. Så hon kom upp runt halv elva. Gick tillbaka till Liam å bytte blöja å tog av han pyjamasen å tog på kläder. Satte han i bilbarnstolen å gick till mamma. Så åkte vi till stan. Köpte paketpapper på ramströms, mjölk på konsum och postade paket. Sen åkte vi hem igen. Jag duschade och torkade av bordet. Sen såg jag att mamma var påväg hit. Tänkte ja då kommer hon innan Liams farmor och farfar. Men så knackade det på dörren precis när mamma kom in i porten. Så var mamma, Liams farmor, farfar och styvfarmor som kom. Farfarn satt å prata och höll på med Liam men liam som skrattar å pratar hela dagarna gjorde inget annat än att räcka ut tungan mot honom. Trevligt barnbarn. haha. Men e klart det är konstigt när några nya kommer bara sådär. Efter en timme somnade han. Dom var faktiskt riktigt trevliga och inte alls som jag hade väntat mig. Blev positivt överraskad. Så det var ju skönt. Gick till mamma på kvällen och träffade Milli och Tony. Även brorsan, Martin och Camilla kom dit,. Camilla åkte hem och jag gick hem. Nu ligger grisen å sover sen halv tolv :) Brorsan och Martin sitter här och äter upp min mat. Som mamma för övrigt köpt. e julskinkan. haha. Så länge har vi nog aldrig haft kvar skinkan. Men brorsan har ju vart här två gånger sen julafton och ätit mat. Och Martin äter inget. Så han kan vi ju inte skylla på. Bara så ni vet. Idag var det ett steg i rätt riktning. Det är trevligt att se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar