17 december 2008

NY DAG


Ont ont ont. Knappt sovit nått i natt. Kan inte ligga på magen för då gör det ont i ryggen. Kan absolut inte ligga på rygg och på sidan ska vi inte prata om. Så vid elva vaknade jag av skratt. det är så mysigt det. Antingen barnskratt eller en kille som vill ha sex ;) hihi Mysiga saker det. Jag pratade med Liam oxå. Han pratar å jag svarar. Bra kommunikation vi har. Han säger aldrig emot mig när jag pratar för oss båda :p Skitperry Hoppas hoppas hoppas Henrik kommer hit med min julgran den 23e. Vill vill vill. Vart med Brorsan, Camilla och Simon i stan å köpte julklappen till mamma. Brorsan visste inte ens vad det var jag sa t han att köpa till mamma HAHAHA kunnig :) Men han köpte det iaf efter att jag visat vad det var. Ska slå in klapparna sen. Ska köpa t Camilla, Syrran och Linda oxå. Och dopkorten kom idag. Skitsnygga =) Så ska skicka dom i morgon eller fredag. Jag måste skura oxå. Tänkt göra det i 3 dagar men kommer aldrig så långt. Min son dreglar på mina bröst oxå för han kan inte svälja när han ligger på magen på min mage. haha. Och sen sa jag t han att han kunde ge dopkortet till camilla men hon fick nog inte komma för vet ni vad han gjorde? Han stoppa det i munnen :) Nu sover han. Undrar om det är för natten? Ska jag göra mat? hmmm ser på dålig film oxå. jag fattar inget

1 kommentar:

  1. Är nog bäst att du besöker läkaren. När får jag mitt kort då? Måste ju se!!! Nyfiken...

    SvaraRadera