12 december 2008

SHOPPING

Vaknade av att Liam pratade. Mådde skitdålig. Lika ont i ryggen som igår. Och ont i halsen å jätteyr. Har knappt kunnat ställa mig upp utan att det svartnar för ögonen. Så för att vara på den säkra sidan med Liam så var jag hos mamma typ hela dagen så fick hon sitta å leka med Liam medan jag satt å tyckte synd om mig själv. Liam tog leksaker själv typ hela dagen. Han tog min telefon förut å haha. Så söt då :=) Vid halv sju tyckte jag att vi skulle åka t Charlottenberg å handla eftersom jag aldrig vart där när det är natt öppet. Mamma var inte så sugen på det men jag fick lite pengar av brorsan så då blev hon med =) Hon trodde inte vi skulle stanna så länge. Men kom iaf dit vid tio över åtta då det i vanliga fall är stängt :) Matade Liam med en gång. Sen gick vi till syrran å hon skulle ta rast så hon hängde med oss t Vero Moda där vi skulle träffa min Linda. Hon fick sin present å vart så glad så :) Sen gick vi till Br å syrran gick tillbaka t jobbet. Träffade Sandra oxå. Hon var finklädd haha :D Jag, mamma, Liam å Linda gick å titta på showen igen. Den hölls varje timme från halv åtta t halv elva. Var skitcoolt. Dom jonglerade å gjorde akrobat å grejer. Jisses vad vig hon ena tjejen var. Sen gick Linda hem å jag å mamma gick omkring å såg roliga ut. Jag la undan en klänning jag ska ha på dopet :D Bara fixa svarta stövlar å svart Linne oxå. Å dopklänning å kläder t liam. MEN det finns ingen dopklänning i större än 68. Vad ska då min son döpas i? Vill ju ha en riktig dopklänning :( Vid elva mötte vi Linda å Jonas på Maxi Mat. Dom skulle ha en back julmust precis som vi =) Jag gav Jonas Liam å sen kom han till mig å sa du jag vill inte ha han här haha. Vilken trevlig kille :p Sa hej då till dom å gick på Mc Donalds där mötte vi Syrran, Tony, Hilda, Anita å syrran vad hon nu hette :D Anita matade min son å han verkade inte alls bry sej om att någon främmadne tant matade honom :) På väg ut stanna vi å prata med Olof som stod å vänta på Lina. Hehe. Å jag har spanat in securitasvakten. Fan vad snygg han var :D Sen åkte vi hem. Jag var skittrött så la mig med en gång jag kom hem vid kvart i ett. Liam däremot tyckte det var kul att prata lite innan han somnade :) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar