11 december 2008

AJ :(


Vaknade 10.25 av min lilla skrattpelle :) Underbara unge :p Efter att han fått mat satte jag mig vid datan en snabbis å så bara högg det till i ryggslutet. Kunde knappt ta mig upp ur stolen. Fick nästan panik då jag inte ens hade telefonen i närheten. Men tog mej upp å plockade upp Liam från golvet å gick till mamma. Där la jag honom på en filt på golvet. Mamma lekte med Liam å jag satt bredvid å titta på tv. Vad gör Liam då? Jo han tar tag i leksaken för första gången å så missa jag det för att jag satt å titta på usla top models ist. Men när jag gick hem å la han här så dröjde det typ 30-45 min så gjorde han det igen ;D Då missade jag iaf inte. Han börjar bli stor å duktig nu. Ser så stolt ut varje gång han gör något nytt. Jättemysigt att se på. Å så pratar han massa mer :) Synd bara att det inte är några ord han säger hehe. Sov en timme fick jag gjort idag oxå :) Hör inte till vanligheten. Gick till mamma igen där brorsan och Camilla var. Sen kom Syrran och Tony. Jag har sagt t mamma länge att vi ska fira jul hos mej men mamma har bara skrattat typ. Men idag sa hon att vi ska vara hos mej =) Men hon skratta åt att jag inte har uppläggningsfat eller stora kastruller :D Har iaf en stor så att jag får mina potatisar ;) Verkar bara bli jag, mamma, Liam å Chrille i år. Men blir nog mysigt ändå. Ska slå in julklapparna t Liam å mamma sen tänkte jag. Sen får jag köpa t Milli, Tony, Chrille, Linda och en till t mamma den 20e. Vet inte om jag ska köpa t Camilla oxå? får la bli något litet kanske. Har ju inte direkt mycket pengar om man säger så. Gör väldigt ont i ryggen när jag går, ligger, bär, rör mig. Allt möjligt. Hoppas det går över under natten för fan så ont. Camilla tyckte att brorsan skulle knäcka ryggen men jag vågar inte eftersom jag e rädd att jag då fastnar på nått konstigt sätt eftersom det gör så ont. Brukar knäcka ryggen själv i vanliga fall men då gör de inte såhär ont innan :( På lördag fyller min gumma år :D Yeah 20 år de var på tiden hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar