18 december 2008

MIN BROR TÄNDER PÅ MIG


Ja det gör han men det kan vi prata om senare. Hmm först vaknade jag av att mobilen ringer. Det är INTE vanligt. Att den ringer alltså inte att jag vaknar för det gör jag ofta :) Gick till mamma vid ett och åkte in till stan för å köpa julklappar. Jag köpte julgranskulor, julklapp till Chrille och sen handlade jag mat. Jag, mamma och brorsan ska åka till Charlottenberg i morgon. Min Linda ska köpa min klänning jag ska ha på dopet. Eller bli med iaf för då får jag ju 50% rabatt. Aldrig fel det inte. Funderar på att köpa linnet oxå men vi får se. Vad ska jag köpa till mig själv från Liam då? :D Sen kom syrran till Mixmix å hämtade sitt dopkort som hon absolut var tvungen att ha med en gång. Sen köpte vi med mat från Kocki så jag köpte med åt Sandra oxå. Hon kom hem till mig lagom till vi kom hem. Hon satt ooch prata om Sex fast att mamma satt och åt med oss haha. Sen när hon åkte gick jag till mamma igen med en väldigt grinig kille. Han hördes lång väg för brorsan var på väg in i mammas port men han vände sig om å såg mig komma så han väntade å höll upp dörren. Det var ju snällt med tanke på att jag knappt kommit på gräsmattan än hihi. Bra att höras ibland. Sen bestämde vi oss för att äta på McDonalds vid 23.00 Så jag var ju lite över trött och brorsan tände på mig. Ja precis TÄNDE på mig. Han satt alltså med tändaren å tände den på mig. Aj aj aj skitunge. Efter att vi ätit upp så rökte mamma och brorsan och jag satte in Liam å skulle sätte mig i bil men brorsan stod för dörren å släppte inte in mig så jag slog han i magen å sa aj men fan vad hård du är å då börja mamma gapskratta åt mej och sa men Jezzica så kan du ju inte säga å då sa jag jo han tänder ju på mig å då skratta mamma igen. Sen satte jag mig i bilen från andra sidan då kommer han å slänger sig över mig för å knuffa ut mig genom den öppna dörren. Det var inget bra alls för min onda rygg. När vi åker bilen å Chrille säger att jag inte har muskler nog att bli securitasvakt så sa jag att han ljög så han klämde på mina muskler som gått i ide över vintern så det gjorde skitont å både han och mamma skratta. Mamma sa oxå att det kändes som om vi var små igen. Iaf 10 och 8 å då skratta jag å sa till Chrille att jag var den som var 10 då sa han nej de e jag å då sa mamma nej eftersom du är yngst blir du åtta å då sa brorsan men jag då? Ska jag aldrig få va äldst? HAHAHA sen kom vi hem å jag gick å la Liam å sitter nu här. I morgon ska jag till läkaren och brorsan ska till KYRKAN :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar