08 december 2008

STOLT =)


Jag vakna 08.06 av att jag får SMS. Ja precis ett SMS!! Sandra undrade om jag skulle med till Töcksfors sen. Men jag sa nej så hon skulle komma hem till mig ist. Hon frågade om hon fick komma nu snart. Bara nej jag sover typ. Somnade om å vaknade vid elva av att Liam ligger å skrattar för sej själv. Vad e de som e så kul? =) Fick gjort lite mat å sånt. Sen låg vi å lekte i sängen. Kan ju misstolkas men vi låg på varsin ände :p Vi låg å pratade lite å han försökte lägga sig på magen. Dumma dumma rumpa ;) Sen kom Sandra hit. Vi såg på film och åt pizza. Sen åkte hon hem. Fredrik har vart go hela dagen. Han börja skicka sms vid fem å sluta vid 23 :p Gulligt. Brorsan skicka sms vid åtta att jag skulle gå till mamma. Så jag gick dit för att äta min sista gratispizza då Nehat stänger sin pizzeria för gott idag. Var kallt så inget gott. Men men gör ju inte så mycket. 21.47 ligger min lilla kille på fårskinnet på golvet. Jag sitter på datstolen och tittar ner på honom. Vad gör han då? Han rullar över till magen :D Å när jag sa till han att han var duktig då skratta han och såg nästan stolt ut :D Så fick han kvällsmat, vi tog lite kort till dopkortet, (Tror något blev bra), bytte blöja så fick han lägga sig. Han somnade med en gång så han var nog trött idag. Annars brukar han ju somna mellan 23-23.30 men inte idag inte :D Camilla försökte kidnappa Liam idag med. Brorsan bara titta styggt på henne å sa t mig att han skulle flytta hem till mig om Camilla tog Liam haha ;) Har tvättat 8 maskiner tvätt idag oxå. Missat mina tvättider i flera veckor. Idag fick jag en kanonide å ställde klockan på tvätttiden haha :P Beställde en film för 0 kr oxå. Å nej jag behövde inte köpa massa filmer ihop med den. Men jag köpte några ändå för filmer kan man ju titta på :D Den ena vet jag att Fredrik vill se på :) Nej nu tänkte jag gå å lägga mig så det blir en tidig kväll för första gången på 1 vecka typ. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar