07 december 2008

TANKELÄSARE?

Ja nu börjar jag änna undra. Jag sa till en kompis att jag skulle sluta umgås med Fredrik om det inte gällde Liam. Å vad händer? Jo Fredrik som ignorerat mig i snart 1,5 vecka han har börjat skriva till mig igen. Hallå? Hörde han att jag tänkte sluta å då kände sig manad att vara sådär go å så hela tiden igen? Nej fan vad jobbigt alltså. Liam kan nog snart vända sig. :D Måste ju bara få skryta för e ju inte varje dag ens första bebis gör alla nya saker som finns :D Fredrik har iaf sagt att Liam inte ska ha ett namn till. Så blir bara Liam Christoffer Carlmark som jag bestämt då. Så ska ta ett fint kort på Liam å sen bestämma mig för vilket dopkort jag vill ha så ska jag sätta kort på det kortet. Men får nog göra det i morgon för e alldeles för trött idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar