19 december 2008

CHARLOTTENBERG


Idag väckte Sandra mig 07.20. Sandra jag sover då har jag ju sagt t dej! Ujj :) men men vid åtta gick jag iaf upp å väckte mamma. Hon körde Chrille till kyrkan. Jag gjorde i ordning allt jag skulle ha med mig å sen gick jag å väckte Liam. Gav han mat å klädde på han. Så åkte vi till läkaren. En utländsk kille som prata norska. Rätt vanligt här men ser lika kul ut varje gång. Han kollade iaf min rygg som inte alls gjorde ont idag längre. Han sa att det var en värk som går över så jag skulle köpa ipren å ta när jag fick ont. Sen åkte vi å hämtade brorsan. Åkte till Camilla så att han fick startat upp silkroad innan vi åkte. Sen åkte vi till Charlottenberg där vi mötte upp Sandra. Jag gick på bolaget å sen fortsatte vi shoppa. Jag köpte strumpor till Liam. Å Liam köpte något riktitgt jävla snyggt t mig i julklapp =) Fick julklappar utav min Linda oxå. Hon hade köpt min klänning jag lagt undan. Gud vad snällt av dej :D Så jag köpte ett svart linne å svarta stövlar oxå så nu e jag färdig för dopet. Men Liam har inget alls än. Hur jag ska få råd med det vet jag inte. Men men det löser sig. Kan inte min föräldrapenning komma igång??? Jävla irriterande tycker jag. Gud vad brorsan skämdes igår då :D Vi frågade om han gjorde det å han sa nej. Men när expediten kom och förklarade för han hur han skulle göra så frågade vi igen om han skämdes å då svarade han mmm å skratta. Fan vad kul =) haha. Å syrran kröp på golvet å visade rumpan när vi gick förbi så vi stannade och skrattade när hon drog upp byxorna. Hon blev väldigt röd :) Det var oxå kul. Åt god mat. Stekt potatis och scnitzel :D Jag köpte massa julgranssaker oxå. Så nu behöver jag bara en julgransfot å julgransbelysning sen har jag allt. Fast det får jag köpa nästa år för de har jag inte råd med i år :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar