05 december 2008

KÄRLEK


Jag fullomligt älskar min son. Skulle inte klara mig utan honom. Han är helt klart min kärlek :D
Han ser precis ut som sin pappa som jag för övrigt oxå älskar men inte är tillsammans med då han inte vill ha Liam. Tyvärr men så är det ibland. Bara hoppas han ändrar sej. Liam gör alltid massa nya saker. Och varje morgon vaknar jag av hans skratt. Ja för han skriker inte för å visa att han är vaken. Han bara ligger i sängen och skrattar tills jag vaknar. Så himla gullig! Sen så älskar jag min Linda. Hon är den jag har roligast med. Både i fyllan och nykter. Vi har nog aldrig haft en tråkig stund. Och hon har stöttat mig under hela graviditeten. Är mer än vissa andra kompisar gjort. Min mamma ligger oxå inne i mitt hjärta. Världens bästa är hon. Hon ställer alltid upp för mig hur illa det än är. Å när jag tala om att jag var gravid så var det hon som fick prata å trösta å försöka få mig lugn. Jag var helt förstörd. Men hon hade tid å ställa upp för mig trots att klockan var tre på natten och jag kom inrusande med massa tårar rinnandes. Sen älskar jag min bror Chrilloff. Han lagade mat till mig. Han ska bli gudfar åt Liam. Han kan skriva mitt i natten å prata om saker som han vill prata ut om osv. Han e oxå guld värd. Jag älskar min syster Milli för hon är världens bästa syster. Jag vet att jag bara har en så hon blir ju det automatiskt. Men hon hade vart det ändå. Vi kan ha hur kul som helst bara av att göra inget. Speciellt om vi är övertrötta. Jag älskar Fredrik för att han e den enda killen som fått mig att känna mig älskad på riktigt. Han får mig att skratta för minsta lilla småsak. Och ja han blir arg för mycket skit men på sistone har han inte vart så sur. bara sista veckan men de går över. Jag älskar Madde S för att hon e knasig på ett bra sätt. Jag älskar Madde B för att hon e fruktansvärt mysig å känns som en lillasyster jag aldrig haft. Jag tror det är dom som ligger närmast mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar