25 december 2008

FIKA


I natt vaknade jag klockan tre av att Liam trycker på leksaken så den börjar att sjunga blinka lilla stjärna. Jag gick å stängde av den gav Liam nappen och somnade om. Sen vaknade jag vid tio av att Liam skrattade. Så då satte jag på leksaken igen å gick å fixa mat. Efter maten fick Liam ligga å leka lite. Det tyckte han var kul. Sen klädde jag på honom och gick till mamma. Vi åkte till stan och bytte vällingen. Sen åkte vi hem igen. Jag åt lite ris a la malta till frukost och sen städade jag upp här. Diskade lite granna innan varmvattnet försvann IGEN!!! Sen var klockan helt plötsligt kvart i fem å det var dags att åka till Gunnarskog. Dit vi var bjudna på fika utav Camillas familj. Alltså brorsans tjejs familj. Hängde ni med? =) Ingela (Mamman) hade Liam typ hela tiden. Hon tyckte det var kul. Liam var gnällig och ville inte sluta skrika. Men till slut fick Ingela honom till att sova. Han sov i typ 20 min å sen vaknade han å satt å skratta. Charmig kille =) Sen åkte jag å Mamma å Liam hem å började med maten. Strax innan den var färdig kom Chrille med Camilla och hennes syster Therese för dom skulle oxå äta här. Camilla matade Liam. Han var riktigt duktig. Åt upp en halv potatis :D Nu ligger han och sover. Blev riktigt mätt på potatisen tror jag bestämt. Så jag har precis ätit lite mer ris a la malta och tänkte diska medans vi har lite varmvatten igen. EN LITEN STUND IAF antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar