16 december 2008

SMÄRTA

Vaknade vid nio av att Fredrik skickade sms. Då såg jag att han skickat två sms. Så jag svarade honom så trevlig som jag är. Efter några sms skrev han jao å då svarade inte jag utan somnade om igen. Vaknade tjugo i tolv av skratt så klart. Han hade virat in foten i hålet i hörnet på påslakanat plus att han där inne hade virat foten flera varv i påslakanet så jag fick krångla ut han men han bara skrattade åt mig. han börjar få tänder på fler ställen nu. Å han e så gnällig så. Men klart det gör ont. Sen har jag idag skrivit en riktig förlossningsberättelse. Riktigt duktig jag vet ni. Fick även den där smärtan i ryggslutet igen. Skitont. Kunde inte ens lägga mig på golvet och leka med Liam. Å bara böja sig ner e svårt. Allt med Liam blir svårt när jag har denna smärtan i ryggen. Ska ringa läkaren i morgon och höra om hon har tid. Säkert inte innan jul men då har jag iaf en tid. För så länge orkar jag nog inte med smärtan. Haha fan vad go han är :) Och nu syftade jag inte på Fredrik. Vet ni? Jag ska börja dejta. Vem vill va den första? ;)

1 kommentar: