13 december 2008

LÖRDAG


Sandra kom hit å gav mig två julklappar. Sen åkte jag, hon och Liam t Charlottenberg. Dom hade dock inte det hon var ute efter så hon köpte ett linne i stället å jag fick träffat Syrran och Linda. Sa grattis till Linda som fyller 20år idag =) Så frågade hon vad jag skulle göra ikväll å jag sa att jag skulle festa med henne. Hon blev jätteglad å sa ja typ :p Så vid halv tio eller så så var hon här. Camilla och brorsan åkte å hämtade henne i Challa. Jag lämnade Liam hos mamma å så åkte vi t tiki :) Jag fick en mask men inte Linda haha. Så träffade vi Anna å Mathilda å alla andra från klassen typ :) Skitkul. Sen träffade vi Lindas pappa med. Så rolig hehe. Hade faktiskt kul :p det behövde jag efter vad Fredrik berättade. Men men. Livet går ju vidare ändå. Man hör massa roliga saker på en toalett oxå. Ifall ni inte visste det så vet ni det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar