26 december 2008

ANNANDAG JUL


Vid tio kom syrran och hämtade mig för att Sture, Peter och Emelie skulle komma till henne. Fick dra upp Liam ur sängen och hann inte ens ge han frukost. Träffade Jörn, Linda och Andre hos Milli med för dom ville se Liam. Sen fick vi veta att Sture vart försenad så vi kollade på nu är det jul igen 2. Sen kom Sture å dom vid ett ist för mellan 10-11. Kunde man väl räkna ut att dom var sena. Jaja. Så körde Tony oss till mamma. Hon mådde inte alls bra. 40 graders feber och grejer. Stannade en snabbis bara. Sen kom Sandra hit. Hon satt å gosade med Liam å grejer. Jag tvättade. Äntligen fick jag gjort det. Var bara för att Hanna ringde å ville jag skulle ta en tid åt henne att torka kläder på för hon hade inga tider i sin egen tvättstuga. Haha. Linda L ringde å sa att jag kunde ta soffan idag eftersom hon skulle få soffan i morgon. Så på väg hem från Ottebol stannade Syrran och Tony till hos Linda så Milli tog Liam, Jag å Tony soffan å Linda fotöljen. Så nu står allt i vardagsrummet huller om buller eftersom min soffa fortfarande står kvar. Den ska slängas på tippen så fort Linda får sin soffa. Vid elva på kvällen kom min bror hit å åt lite mat. Han tyckte nog jag var jobbig för jag sa att tallriken inte fick plats i mikron så han fick värma på en liten tallrik å hälla över på en stor. Så när all maten han skulle ha var varm så åt han haha. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar