20 december 2008

GRAN :)


Liam sov från 19.30 igår till 09.00 idag. Själv sov jag från 23.40 till 03.00 då vaknade jag av en mardröm. Sen somna jag vid 04.00 å vaknade 09.00 av Liam. Gav han lite mat så gick jag å la mig igen. Vid 12 vakna jag av att han låg å prata. Jag trodde han pratade med sej själv men det gjorde han nog inte för när jag gick å kolla på han så höll han kaninen i foten å titta på den när han prata ungefär vad gör du kanin? jag låg å sov tills du väckte mig. Liam jaha men nu ska vi gå upp å leka. Eller nått sånt :) hihi han skrattade iaf när han såg att jag stod å titta på han. Så söt hehe. Sen var jag hos mamma lite å pratade med henne och Janne. Sen gick jag hem och städade. Liam sov. Sen åkte vi med mamma till stan men hann bara till skolan innan vi möter Camilla så fick ju vända. Chrille ville ha sterion med sej ner till trollhättan så vi bestämde att dom skulle följa efter oss. Börjar åka så ringer Chrille å säger förresten det är poliskontroll. Så vi hamande ju i den. Camilla svängde in efter mamma fast att hon inte blev in vinkad. Men hon fick oxå blåsa då haha. Kom till Shalom å beställde mat medan Chrille plockade ur sterion. Precis när jag fått maten skickar Henrik och frågar om jag ville ha granen idag. Så jag sa ja. Men så hade dom inte tid å vänta här så han ställde granen utanför mig så när jag kom hem 16.56 så stod det en gran vid dörren =) Mamma kom hit med en julgransfot så fixade vi granen. Satte på stjärnan oxå. Granen ska jag pynta den 23e. Skickade till Henrik å tackade för granen oxå eftersom jag är snäll :) haha Mamma gick hem å sen vid 20.00 typ kom Sandra hit hon stannade till 21.30 sen åkte hon hem. Det är väl allt jag hunnit med idag. Längtar till jul för att få se Camillas min :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar