24 december 2008

GOD JUL


Vaknade av att Liam skrattade halv tio. Fattar fortfarande inte vad som är så kul?? Gjorde i ordning Liam å sen lockade jag mitt hår. Han tittade på mig hela tiden. Sen när jag hade halva håret lockat å halva rakt så låg han å stirrade på den lockiga sidan. Han hade nog mycket att fundera över. Sen gick vi till mamma. Linda hade köpt med välling från stan t Liam så jag gick ut på mammas balkong för att hämta den. Då såg Linda Liam å tyckte att ååå vad charmig kan inte jag få låna med han hem i 5 min =) Så vi gick bort till Linda å där fick Liam sitta i en kundkorg framför granen i sin söta tomtedräkt. hehe. Gick till mamma igen å tog hem en påse å la Liam i sängen. Gick till mamma igen å hämtade resten av alla julklappar. Sen dammsög jag upp allt barr som blev igår när Janne var här å satte fast granen. Mamma kom med en låda å lite julmust så började hon med maten. Liam tittade på en stund sen satte jag honom framför Kalle. Han satt som förstenad å stirrade på tvn. Sket fullständigt i att jag pratade med honom å allt. Sen kommer mamma in å säger men det där har aldrig vart förr så de e inte tradition då började Liam gråta. Han gillade visst inte att dom lagt till nya filmer =) Vid fem kom Camilla och Chrille till mig. Vi åt mat. Gav Liam potatis å sås. Den ungen kom nog inte från mej för han spottade ut potatisen oftare än han svalde den :P Men så söt så var han faktiskt. Efter maten kom syrran så bytte vi julklappar å sen åkte hon till ottebol medan vi öppnade våra julklappar. Liam fick mest såklart. I början var han med å titta på vad han fick å så men sen var det roligare att hålla sig till den dansande musen så jag fick öppna resten utan honom. Sen åt vi efterrätt å myste. Blev feta i magarna osv. Å vi skrattade rätt gott åt Camilla med när hon öppnade julklappen från mamma ÅH EN SÅN HAR JAG TITTAT PÅ. typ ungefär så haha... Nej men kul var det iaf :P efter det spelade vi sanning och Konsekvens. Iaf jag, Camilla och Brorsan. Tror inte man ska spela med sina syskon eller sin mamma närvarande :) jag fick ragga på min brorsa å smörja in Camilla med bodylotion :p Jag skulle även visa med mitt kroppsspråk att jag ville ha gruppsex med alla spelare. Camilla å brorsan alltså haha. Chrille fick skriva en kontaktannons å han ansökte om en normal familj. Har ingen aning om vad han syfta på =) Sen fick han visa hur man trädde på en kondom och berätta varför man skulle använda kondom. Och Stackars Camilla :) Hon fick visa sin favoritställning med den spelare som pilen peka på. var ju tack gode gud Chrille. Men fan vad jag å mamma skratta. Liam drog sej framåt till dom för å se vad dom använde för ställning :) Sen fick hon dansa sexigt för den spelare som pilen peka på å det var ju oxå Chrille som tur var :) Haha så hon hade ju lite tur oxå. :) Efter spelet åkte Chrille och Camilla hem. (Dom skulle väl leka lite med Camillas julklapp) Jag gick till Linda å hämtade kvittot på vällingen som vi måste byta i morgon och sen när jag kom hem igen så gick mamma hem. Liam har vart gnällig hela dagen. Han har nog förstått att något konstigt hänt. Skrattat som bara den idag :) Det var en kulig jul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar