14 december 2008

SÖNDAG



Idag vaknade jag vid halv ett ops hihi. Gick till mamma å hämtade Liam. Han låg å kika lite smått i sängen. Han hade knappt sovit i natt. Han sover inte hos mamma så det är nog bäst att jag inte lämnar honom där någon mer natt. Så har jag läst lite för Liam. Han ville gärna vara med å vända sida nu. Det var lite kul å se :) Sen ville brorsan att jag skulle gå till mamma så det gjorde jag. Då ville han att jag skulle väcka henne för han vågade inte :) Han och Camilla är ihop igen =) Det blev dom den 12 December. Så kuligt för dom. Jag stör mig på när man ställer en allvarlig fråga å inte får något vettigt svar. Allt han skrev var jag kan tyvärr inte ge dej ett bra svar på det för jag vet inte. Hallå??? Åååå vad störande. Undra om det är för tidigt för dopkorten att komma i morgon? =) Jag vill se :D

1 kommentar: