06 december 2008

SNÖ :)


Jag ÄLSKAR Snö, kyla, vinter, mörker å allt annat som hör till. Så egentligen borde jag vara förtjust i julen men de e jag inte. Inte så där jättemycket iaf. Jag tycker barnen gör julen å var längesen någon av min familj var barn. Så nu när Liam finns kanske man börjar bry sig lite mer om julen. Kanske inte i år när han e så liten. Jag har ju inte ens några ljusstakar eller nått. Men typ nästa år. Då ska jag ha gran, ljus, prydnader, vi ska baka å allt annat som kan va jul. Jag e lite sugen på att baka ett pepparkakshus. Men tror inte jag har tålamod till det tyvärr. Men det vore ju kul iaf. Snett å vingligt men byggt av mig :D Jag e lite rädd för hur de blir när Liam vill börja pyssla med allt. Jag har ju inget tålamod till nått. Bara resten av familjen. Fast om han vill pyssla med sånt på panduro kan ju syrran köpa hem de ;) hihi de e ju bra. Nej nu vill jag ha MASSA mer snö, trevligt sällskap å varm choklad. Det vore ju nått. Vara ute å bygga snögubbe :) Älskar dej Liam

1 kommentar:

  1. Jag ska nog baka pepparkakor och lussekatter på onsdag med Erica :)

    SvaraRadera