14 april 2009

PÅSKDAGEN

Mamma kom och väckte mig 09.18 och sa att vi försovit oss. Så jag gick upp å gjorde mat åt Liam. Så kom Camilla och Brorsan hit så vi åkte vidare till Guesthouse eleven bed & Breakfast hotel för frukost. Jag hade bokat bod i onsdags så vi fick bord nummer 2 :D Vi fick äta så mycket vi ville. Liam åt massa äggröra och levepastej det tyckte han var mumsigt :) Sen åkte vi hem och satt och pratade lite å så sen åkte Camilla och brorsan vidare till gunnarskog för att äta mat. Senare på kvällen åt jag och mamma oxå mat. Syrran och Tony kom hit med en dvd skiva med bilder till mig. Men det funkade inte att lägga in på min data så mamma satt å krångla på sin. Efter massa krångel å timmar så fick hon in alla bilder utan typ 20 st så dom fick syrran skicka till mig ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar