17 april 2009

HÅLLER TUMMARNA OCH HOPPAS :D

Liam låg å skratta när jag vaknade idag. Han låg på magen och tittade på mig. När jag sa god morgon solstrålen så gapskratta han så var bara å ta upp honom :D Satt å gosade innan jag gav han mat. Han busade lite med mamma samtidigt som han gosade med mig. Han kan göra flera saker samtidigt :D Vid halv tre typ åkte vi in till stan för å lämna in min kamera. När jag kommer ur bilen ringer min telefon. Det var en kille som presenterade sig och frågade om jag fortfarande var intresserad av lägenheten. Jag funderade länge på vilken lägenhet men kom fram till att jag nog ringt på den för någon dag sen. Så jag sa ja och vi bestämde att jag skulle kolla på den så fort jag lämnat in min kamera. När den var inlämnad åkte vi å leta efter gatan. Jag å mamma kan inget om gator å lokalsinne osv :) Så det tog lite tid innan vi var framme. Men hittade dit och området var jättemysigt. Så fort jag kom in i lägenheten så kände jag igen mig. Den ser nämligen precis ut som min bästa kompis Lindas mammas lägenhet i charlottenberg :) Hon heter Bettan om ni ville veta. hehe. Så jag sa att jag ville ha den. Så han skulle bara kolla upp om jag hade anmärkningar å hade jag inte det skulle det nog inte vara några problem med å få den trodde han. Å jag har ju inga. Men vågar ändå inte hoppas på att jag får den. Han skulle ringa i början av veckan. Och det passar mig utmärkt för jag fyller ju faktiskt på onsdag. Det vore väl en fin present? =) Fast kan ju även bli en tråkig nyhet. Efter vi kollat på den, hälsat på en granne å kollat förrådet som låg i ett annat hus så åkte vi å handlade. Liam var trött så han sov lite. När jag skulle lägga mig så började ju han skratta så då fick man inte sova. Så jag tog upp han å la han på golvet i stora rummet. Mamma sov å jag läste tidningen. Sen hör jag en dunk i bordet å tittar ner. Då ligger Liam på bordsbenet. Så jag sa oj då typ å flyttade han till mitten av golvet. Sen satt jag å tittade på honom. Han vill ju inte stå på benen och inte krypa. Men idag kom han på ett sätt att ta sig fram på :) Han rullar. Han rullar upp å ner å höger å vänster osv. Han rullade på min bokhylla och tog en cd skiva som han viftade med samtidigt som han skratta så mycket han bara kunde. Jag hämtade honom även vid balkongdörren och under bordet. Så min lilla kille börjar bli stor =) Syrran och Tony var här på besök med. janne oxå. Först ville inte Liam visa moster vad han kunde. Men sen visade han henne vad han kunde och hon verkade så stolt över honom :) Nu ska jag ut med hunden för fan vad varmt det är här inne :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar