19 april 2009

FINT VÄDER

Var uppe halv tio å gav Liam mat. Han fick gröt idag. Det hade han nog längtat efter. Sen satte jag på en film som vi kolla lite på innan jag la honom. han sov typ 10 min innan jag fick väcka han å klä på han. Packade väskan så att det var klart. Sen gick jag ut å satte mig hos Linda med mamma, Linda, Hanna, Alexandro, Tolia, Emmy, Krister, Sara och MT. Men sen gick jag hem å lämnade Liam till Roland som stod här å väntade. Han frågade om han fick ge Liam potatis. Klart han får. Liam älskar ju all mat. Sen sa han att dom kommer när dom kommer sen. Så jag sa att han ska vara hemma åtta å att jag sagt till Fredrik det. Så han sa okej. Tydligen hade Fredrik inte berättat det. Han ska dit sen tydligen så han får träffa Liam. Vet inte varför han inte kom å hämta Liam å varför han inte lämnar honom men jag bryr mig faktiskt inte. Bra så jag slipper träffa han på ett tag iaf :) Så vad ska man göra idag då? Jag har ingen aning nämligen. Fint väder e det iaf. Sova lite? jag e trött. Men får bli senare. Aha nu vet jag..... Jag terrar christian med sms :) Det tycker han nog om nu när han e bakis hahaha.

Idag har Olaus och Ola namnsdag. Jag känner ingen sån =)
Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar