13 april 2009

ELMIA

Klockan 04.00 gick jag upp å gjorde mig i ordning. Liam var vaken och låg å skratta åt mig. Så jag gav han en puss å sa hej då. 04.45 gick jag ut till brorsan, Camilla och Björn. Brorsan tog bort Camillas pynt och satte på fjädrar på antennen ist :) Klockan 5 var vi på select och mötte upp Fredrik, Jenny, Alex, Jonas och Tommy. Anders försov sig så vi skulle åka utan honom så skulle han komma ikapp. Jenny mådde dåligt så fredrik körde hem henne så vi begav oss ensamma så skulle fredrik oxå komma i kapp. Både Fredrik och Anders kom ikapp ungefär samtidigt. Anders hade med sig Henrik och Erika. På väg ner stannade vi typ 6-7 gånger för kisspaus och rökpaus. Roligaste stoppet var väl brorsan som höll på å kissa ner sig haha :D typ 9.30 var vi i Jönköping men åkte till Kuben först och hämtade upp honom. Vi stannade å lånade även toan typ alla 12 pers haha. Sen när vi kom till Elmia pakerade vi och stod där ett tag innan vi gick mot kön. Var en korvtant utanför så killarna köpte 4 korvar innan vi ställde oss i kön. Var otroligt lång men gick fort där ute. Var när vi kom in som det tog tid. Stod typ 1 timme. Var inne vid 12. Vi tappade bort typ alla med en gång. Så var mest jag och Camilla som gick. Ibland fick vi sällskap av brorsan eller både han och björn. Var mycket fint att titta på och inte bara bilarna då ;) haha nej då. Mitt batteri på kameran dog ju så jag fick använda Camilla till att ta bilder hehe. Jag hade så jäkla ont i hela kroppen speciellt fötterna. hade ont i huvudet å var trött. Jag, Camilla, Brorsan och björn stod och kollade på showen. Var lite coolt å se en riktig bil som radiostyrd :) vid 18 gick gänget ut till parkeringen. Vi stod där länge innan vakten typ slängde ut oss för att få stänga ner bommen. Så vi åkte till Kuben å där gick Erica och Camilla in till honom och sov medan dom 8 killarna stod å fixade in ljudet Fredrik köpt i sin bil. Henrik åkte med andra hem så han var ju inte med. Jag satt å läste tidning och radera sms. Sen började jag frysa. När killarna var färdiga med ljudet så gick vi in. han bor i en studentrums hus eller vad man ska kalla det. Kuben gick sist å vi var 8 pers innan honom som kommer in så möter vi hyresvärden som säger vem ska ni till? Anders svarar Kuben och hyresvärden kände honom ju inte som kuben så längst bak i leden skriker kuben dom ska t mig haha. Jag och brorsan gick upp å väckte Camilla medan killarna satte sig i köket å drack kaffe å åt korv som dom köpte förut =) Sen gick jag och brorsan å joinade killarna i köket så när vi skulle åka hem så mötte vi Camilla vid dörren. Hon sa att hon inte fick upp dörren så brorsan skulle visa hur man gjorde, han, Fredrik och Alex var på dörren men ingen fick upp den. Så säger Kuben flytt på er så ska jag visa hur en man öppnar dörren. Å så säger han å fan jag tror dom låst dörren. Så vi väntade på att han skulle låsa upp men då hade han nyckeln i bil så han fick hoppa ut genom köksfönstret :D Efter mycket om och men så åkte vi hem vid 21-22 tiden där någon gång. Brorsan och Björn somnade väl runt 00.00 tiden så jag och Camilla satt och pratade och så. Vi körde fel 2 gånger haha. elelr vi å vi Camilla gjorde ;) nej då. I andra bilen var alla vakna märkte vi när vi stannade i kristinehamn för å fråga hur fan man tog sej ur staden :p hehe. 01.35 var iaf jag hemma. Jag gick på toa och gjorde mig i ordning sen gick jag å la mig. Somnade med en gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar