26 april 2009

LIAM LEKTE

Igår ringde Linda å sa att hon hade en bebis där så jag skulle dra upp Liam å komma dit. Så jag gjorde det. Å där var Kenny och Carro med Novalie. Hon föddes precis 7 dagar efter Liam. Å hon kröp omkring å gick å hade sig. Liam var rädd för henne. Börja gråta så fort hon kom i närheten :) Sen tog han hennes napp. Visst e han trevlig? Men efter ett tag kunde han oxå ligga på golvet och titta på henne iaf. Och kenny försökte få Liam till att gå eller krypa men han blev bara arg så Kenny gav upp. Min son e lite bekväm av sig :D

Idag har jag kollat på en lägenhet till. Men den var väldigt liten så jag tar den inte. Den e 47 å jag har 53 nu så känns dumt å skaffa mindre när jag egentligen vill ha en större. Så bara vänta å se på när det dyker upp fler. Han med lägenheten sa jag skulle ringa på måndag tisdag igen å kolla om han fått in något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar