05 april 2009

LOPPIS

I morse gick jag upp med Liam :D Gav han välling för fanns inga skedar eller tallrikar diskade och jag orkade inte diska. Sen kom Syrran hit så vi å mamma åkte till loppisen igen. Ni tycker nog vi är mycket på loppis nu men haha. Mamma och syrran fyndade lite, vi hann även med en fika. Sen åkte vi hem och såg lite one three hill. Sen åkte syrran hem. jag och mamma åkte till stan å postade min film. Sen har jag städat sovrummet å diskat nästan all disk. orkade inte diska mer så jag satte på mer One three hill. Säsong 3 å insett att jag inte sett dom avsnitten. Sånt gillar vi =) Fredrik skickade sms idag och frågade hur det var med mig. Ja precis MIG haha. kul å se att han bryr sig. Mår han bättre kommer han och hämtar lillen i morgon. Sen har jag och Christian smsat hela natten med., Jag får nog säga god natt nu för ja e sjukt trött och ska gå till sängs :D Natti folket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar