16 april 2009

FILM

Idag har jag städat lite. Orkade inte mer än disken typ så får städa i morgon för det måste verkligen göras. Någon som vet om en 2a eller 3a i Arvika? Jag vill så gärna ha en. Helst en 3a för jag e grymt sugen på att inreda ett barnrum. Vet inte varför eftersom jag inte tycker om sånt men nu känner jag verkligen för att jag vill det :) Känns som om jag inte gör något annat än ringer på lägenheter men.. Idag har jag sett på 3 filmer tror jag. Liam var lite grinig förut när mamma var å sola så han fick välja film. Så han valde Airbuddies å så satt vi på golvet å han verkligen levde sig in i filmen haha. Men så fort mamma kom hem sket han i filmen och satt och skrattade åt henne ist. Jag orkar inte skriva mer. Jag vill gå å sova. Så god natt med er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar