07 april 2009

ENSAMT

Igår tog mamma Liam på morgonen igen. Det var snällt för jag orkade verkligen inte. Sen åkte vi till stan och handlade lite. Sen åkte mamma vidare till koppom där hon ska vara några dagar. Jag och Liam ska vara ensamma :D Fast sen fick jag sms om att Roland ville låna Liam 15.30. Så efter det var jag helt ensam ist. Jag diskade, såg på one tree hill å typ inget mer. Snart sett färdigt hela säsong 3 med. Tråkigt för nu måste jag köpa 4an och 5an med :) Vid åtta kom Liam tillbaka till mig =) Brorsan och Camilla kom hit och umgicks. Brorsan tog 500 kronor från mamma. Men det fick jag inte säga haha. Fast mamma visste ju det eftersom han inte skulle vetat vart dom fanns annars :p Sen slängde jag ut dom. Fast hann inte riktigt eftersom dom stod i hallen när Fredrik kom :D Vi såg färdigt det jag såg på å sen såg vi Ballar av stål. :)

1 kommentar:

  1. Blivande självmords kanditat. Ser inte bra ut. Håll koll på honom, och inga pistoler hemma, tack. Mvh mormor till Liam

    SvaraRadera