10 april 2009

KROCK

Idag var jag uppe vid elva å gav Liam gröt. Sen lekte vi till typ 13.00 å sen somnade han. Vid 16.00 vaknade han å fick mat å kläder så åkte vi med mamma in till stan för å handla. Vi var i 3 affärer innan vi hittade skinkan till Chrille. När vi kom hem somnade Liam med en gång. UTAN mat fast att han skulle haft mat. Men han vaknade 2 timmar senare å var jätte hungrig. Sen badade jag honom och la honom.

Chrille, Björn och Camilla kom hit för å lämna lite saker å sen åka. Men när vi står ute å pratar så backar en bil på Camillas bil så det sa PANG. Så alla gick ju dit å hon som körde gick oxå ut. Blev bucklor på bakskärm och bakdörr på Camillas bil å baklampan å kofångarn på den andra bilen. Camillas mamma å pappa kom hit från Gunnarskog å tittade på bilen å sen gick dom in till mig och skrev försäkringspapper. Sen åkte dom.

Nu ska jag sova för jag ska snart upp. Klockan 5 ska jag vara i Arvika i morgon bitti :( haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar