29 april 2009

DÅLIGT

Dåligt uppdaterat här hör ni. Vad har jag gjort för skojsigt då? Hmm inte mycket. Liam går. Inte ordentligt. Men han vaggar fram benen å står på dom å så. Går bättre med skor på.

Igår var jag, mamma, Liam å Chrille på Svea biografen å kollade på när det var Partylite visning. Camilla jobbar ju med det. Men var inte hon som höll i det idag. Hon bara satt å kolla på hon med :) Liam var trött. Så fort vi kom hem vid halv åtta så fick han mat å så la jag han i sängen. Han somnade med en gång utan att ens gråta innan. Då e man trött :)

I morse trodde han att han skulle få gå upp klockan sex. Men det sa jag nej till. Bara bädda ner honom å somnade om. Det gjorde han med för vid kvart i nio börja han yla igen. Nu då mamma får jag komma upp nu sa han ;) hahaha Jag tog upp han å låg och gosade med honom innan jag orkade dra mig upp ur sängen. Vi åt en frukost ihop idag faktiskt. han satt å åt gröt å en smörgås med smör. Å jag satt å åt smörgås med skinka. Han tyckte iaf om maten. Sen gick vi lite på golvet. Till han kom på att det var jobbigt å satte sig ner för å leka lite. han bjöd mig, mamma å digimon på lite cola. Men efter 1,5 timme så var det ju läggdags på han igen. Sen upp igen för å äta lite mat. Sen fick han gå lite till. Sen kom THT gubben hit å kollade på mina element. Securitas var ju här i förrgår men kunde inte göra något. Så han skulle skicka hit THT igår men dom kom ju inte. Så mamma snodde med honom in när hon var ute å rökte. Han kunde inte göra något nu men det första han sa när han kom in var här var det väldigt varmt haha. Så han skulle ner å stänga av värmen i källaren. Det drabbar ju alla i huset men bara jag får det kallare så är jag nöjd. 29 grader står det på just nu. Det var en nödlösning till någon kommer hit å byter termostater. Det lär ju dröja. Ska se om mamma kanske kan köra mig till stan idag? jag har ett paket att hämta ut :D Å jag e sugen på pannbiff.

Sen har jag räknat ut att det är 3512 kronor jag betalat för grannens el. Så ska ta tag i saken å begära tillbaka pengarna. Någon som vet hur man gör??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar