03 april 2009

ASTMAKOLL

Igår var jag, Mamma å Liam hos läkarn på astmakontrollen. Om en vecka ska jag sluta ge han medicin. Och bara ge han vid akuta tillfällen. Sen till hösten ska han börja med medicinen i 5 veckor igen pga förkylningar som går i luften då. Han behöver inte ha en själv men måste ta medicinen ändå. Tyckte det lät väldigt komplicerat men berättade för Fredrik å han skrev att han förstod iaf så de e ju bra haha..

Åkte från stan påväg till Jössefors när mamma hör att bilen låter. Jag svara att det lät så från Jössefors med förut och sist vi handlade med men glömt och tala om det för henne. Hon fortsatte köra men så lät det värre så hon stanna å kolla vad det var. Hon trodde det var någon fjäder som åkt in i däcket eller vad hon sa. Så jag bokade Henrik efter jobbet. Men han skulle vara med sofia så jag sa att han fick ta med henne :)

Jag, Mamma och liam mötte upp Linda, MT å Sara på Folkets hus å gick på Loppis. Dom hittade allt några fynd. Men jag köpte inget.

Jag städade oxå. Stod å dammsög när Camilla kom hit. Strax efter kom Henrik med Sofia och Brorsan. Dom tittade lite på bilen och kom in och berättade att felet var fixat så mamma blev ju jätteglad att hon inte behövde köpa massa nya delar osv. Var broms något som satt i navkapseln eller nått sånt. Ja jag lyssnar bra visst gör jag haha. Se nu då Henrik att jag kan ha folk hemma utan att ta kort =) haha

Sen åkte Henrik, Sofia å Brorsan för å se några som badade. Sen kom Brorsan tillbaka å en stund senare åkte Camilla och Brorsan oxå hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar