21 april 2009

FÖRBANNAD

Jag fick inte lägenheten. För jag hade för låg inkomst det var lite kul eftersom den lägenheten var lika dyr som denna å just nu har jag för hög inkomst för å få hjälp av soc å ändå har jag för låg inkomst för den lägenheten haha. Men frågade om de gick om man hade en borgenman. Men dom godtog inte sånt. Så de sket sig ju. bara fortsätta leta å hoppas. Ska ju ringa en i slutet av april men känns som de skiter sig med.

idag blev jag mycket ARG!!!! Jag fick min elräkning för typ 1-2 veckor sen. Å idag fick jag en till. Både e på 1500 typ. Jag ska alltså betala 3000 i el. Jag som verkligen inte har råd denna månaden på grund av ett impulsköp jag kände att jag förtjänade :) hehe. Men iaf så såg jag på den ena att det är min förra adress. Så jag ringde in å fråga what the fuck??? Typ. Dom som känner mig vet ju hur jag klagar på att jag betalar 1600 i el varannan månad. Men det visa sig att jag betalar för min nya OCH min gamla. Så jag har betalat el i ett år för killen som bor där nu. Han måste vara överlycklig. Jag fick till svar att jag skulle betala denna oxå å att jag kommer få en avslutningsräkning jag ska betala med. Sen åkte vi till THT för å kräva pengar tillbaka eftersom fortum sa att dom inte fått det avläst eller nått sånt. Men THT var tydligen inte skyldig det så där kammade vi noll. När vi kom hem igen så ringde mamma å prata med fortum å hon sa att jag skulle vänta med å betala denna å att hon skulle återkomma i morgon efter att hon pratat med en kolega. Sen skulle jag gå till den nya hyresgästen å be om pengar. haha jo visst. Hej jag känner inte dig men jag har betalat din el i ett år å nu ska du ge mig några tusen. Jo det vill jag ju verkligen göra menar jag! Nu ska jag gå å lägga mig för i morgon kommer underbara Linda :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar