24 april 2009

FÖDELSEDAGSKALAS

Dagen började med att mamma tog upp Liam så jag sov vidare :) vid halv elva tror jag det var kom mamma å Liam in till mig med en dammsugare (Kakan alltså) å ett glas mjölk. Och örhängen. Sen sjöng dom oxå. Mamma sjöng den gamla hederliga jag må hon leva. Liam sjöng på en ny variant som lät ähhh dadada öhhh osv. jättegulligt :D Sen satt han i min säng å försökte sno min kaka fast att han satt å knapra på ett smörgåsrån :D Vid fyra kom min Linda :D Hon hade köpt knipkulor så vi e nog bra kompisar :) Hon hade köpt dom hos sin konkurent så hon lär ju inte bli månadens anställda :) Mamma lagade mat till oss så vi åt makaroner å korvstroganoff. Sen bakade vi tårtan. Camilla och Chrille kom hela 25 minuter innan fikat för dom hade inget att göra så dom kunde lika gärna komma som dom sa haha. Sen kom Milli och Tony. Jag tog upp Liam som hade sovit i en timme å så satte vi oss å fikade. Det var mys :) Sen fick jag äntligen tagit kort på Liams faddrar ihop nyktra. Ska vara en bild på dom ihop i första boken så tyckte inte fyllekort passade :D Linda fick åka tillbaka hem sen eftersom hon skulle åka å jobba igen. Så nu har jag haft min första födelsedag som mamma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar