03 april 2009

7 MÅNADER =)

Mamma tog Liam på morgonen idag med. Jag börjar må bättre men kommit fram till att mornar å kvällar är illa å sen ljus, om jag sträcker mig uppåt eller böjer mig ner. Annars mår jag riktigt bra. Sen har jag kommit på mig själv TRE gånger med att föra över mitt saliv på Liam så snart e väl han sjuk. Först lät jag han dricka ur min flaska på loppisen igår. Å Idag matade jag han med min gaffel å sen fick han suga på en godisbit som jag redan ätit halva av. Är ju verkligen så svårt å hålla sig borta från han haha. Men får börja ge bort han när jag har nått i munnen alltså =)

Mamma, Jag å Liam åkte på loppis idag med. Efter det åkte vi till Mulan. Sen köpte mamma BH På Nanne om ni ville veta å sen gick vi till Jysk där köpte jag en ny kudde och Nicke nyfiken sängkläder till Liam :D hans kudde han har nu e ju helt cp. Jag gillar inte den. Varför jag köpte den? Dum å gravid haha nej jag vet inte :p

Sen fick jag med mig mamma ut. Vi gick en lång promenad på en timme. å jag vart inte ens trött idag :D Brukar jag alltid bli.

Jo å Liam har vart så gullig å go idag. Hade han i bärselen på stan idag. Från torget till Jysk så gapskratta han i ett. Han hade verkligen skitkul där han hängde i selen. Folk bredvid skratta åt honom :p Och inne på Jysk kom en liten kille å sa titta mamma en bebis, en stor söt bebis :D haha och mycket riktigt han är ju stor för idag fyller killen 7 månader. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar