14 april 2009

PÅSKAFTON

Mamma tog Liam på morgonen eftersom jag var astrött efter resan. Sara var här och försökte hjälpa mamma med datan som krångla. MT kom oxå hit sen å tittade på lite. Efter att dom gått hem började mamma med maten. vi skulle äta klockan fem. Men brorsan och Camilla var SENA. så vi började inte äta förrän kvart över. Hmm. men jag fick mina potatisar iaf :) Syrran och Tony var tyvärr inte med i år eftersom Milli jobbade. När vi ätit upp så åkte Jag, Mamma, Liam, Laika, Chrille å Camilla till Tony i koppom för å se på en liten påskbrasa. Hans kompis Sven var där med. Han klagade på att Camilla såg sur ut hela tiden fast att hon skrattade hela tiden. Sen när hon sa att hon var 23 år så bestämde han sig för att dom skulle gifta sig och Camilla såg inte ut att ha något emot det :) Inte brorsan heller för den delen :P Brorsan fick köra Tonys nya Volvo s60 själv så han var lite mallig på hemvägen. Den lilla brasan spred sig över åkern och blev en stor brasa. Tony satt å sjöng osv. Alla satt nog mest bara å skrattade tror jag. Men vid 20.45 typ så åkte vi hem :) Jag fick ju även ett coolt påskbrev av Linda. Undrar om hon tycker jag tjatar om bullar ofta? :) hehe det var jätte fint tack Linda :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar