30 maj 2009

PYJAMASPARTY?

Hmm jai torsdags kom grannen hit. Hon hade på sig PYJAMAS :D Så då har jag fått skrivit det oxå då :) hehe.

i måndags var Liam med farfar. I fredags med farmor. Idag med farfar å i morgon med pappa. Så är inte mycket jag fått vara med han denna veckan =) Och syrran å Tony kom hem från Tunisien idag så var inte Liam hemma haha. Milli var orolig att Liam inte skulle känna igen henne. Illa de du.

Iaf idag vart jag populär :) Sara å Sofia ville komma hit. Å så ville Linda komma =) Så jag slängde ihop alla. Liam kom hem så vi gick ut å satte oss i solen å gottade oss lite. Men sen åkte Linda :( Och vi andra tråkade oss tills dom oxå åkte hem. nu sitter jag här å har huvudvärk å ska sova för vet inte när Fredrik kommer å hämtar Liam i morgon. Säkert tidigt :(Jo idag har Liam förresten sparkat fotboll med mormor. Det tyckte han nog var kul. Dags å köpa en egen kanske :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar