01 maj 2009

VALBORG

Igår åkte jag, mamma å Liam till Arvika å hämta ut ett personbevis på mamma. Sen åkte vi vidare till kongsvinger. Efter att ha virrat runt lite i staden utan å hitta polishuset stannade mamma å frågade efter vägen. Då såg jag två snygga killar som tog ut pengar. Norska killar har alltid vart snyggare än svenska. :) Det visade sig att vi inte var långt ifrån polishuset. Så vi körde dit så mamma kunde ta ett nytt pass. Sen kommer den ena snygga killen in. Vet ni vad han säger? Jag är här för att få en dom. Sen visste han precis vart han skulle gå haha. Ja jag har väl aldrig haft bra smak när det gäller killar :) När mamma skulle betala tog dom inte svenska kort så vi promenerade ner till minuten så hon kunde ta ut. Sen fick vi gå tillbaka så hon kunde betala. Sen åkte vi till Charlottenberg. Eller ja vi stannade till där eftersom vi hade åkt förbi där i vilket fall som helst :) Gick å hälsade på Linda på i ett :) kulkul. Hon blev nog lite kär i min grodtelefon :) Sen var vi på ÖB å sen babyproffsen. Elin ska ha barn nu oxå haha. hon sa att det var jag som inspirerat dom för först var det ju jag som fick barn. Sen Ellinor sen Sara å så småningom Elin då =) Jag hämtade mitt lock eftersom ingen annan velat. Bara legat där i en månad nästan precis. Sen åkte vi hem å fixade lite. Lagade mat, duscha och sånt. Sen bestämde vi oss för att åka till Sågudden å se på drillflickor ist fär till Ottebol. Så vi åkte dit å tittade lite. Dom höll på i 7 min så när dom var färdiga gick vi till lekplatsen där Liam fick gunga. Det var kul tills han kom på att han faktiskt var trött ju =) Gick tillbaka å då hade dom små drillflickorna börjat showa. Så vi stod å kolla på dom med. Sen ringde jag syrran å sa att vi skulle se på en brasa klockan nio ist för åtta så hon skyndade sig från jobbet till sågudden för att få vara med. Hon hann oxå se lite drillflickor. Dom uppträdde 2 gånger var. Dom mellan å dom små flickorna haha. Sen var det manskören som sjöng, någon som höll tal å så var det dags att tända brasan å skjuta raketer. Det var jättefint fyverkeri. Liam var helt fascinerad. tills det började smälla lite för högt för han så jag fick pyssla om honom lite å sen åkte vi hem. Liam somnade redan i bilen. Han hade ju vart uppe 2 timmar längre än vanligt :) Men sen när vi kom hem fick han kvällsmat å ny blöja så han somnade nog inte förrän vid elva :) Då gick jag oxå å la mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar