09 maj 2009

NYKTER LÖRDAG :)

Skulle egentligen med Camilla, Brorsan å Ingela till Charlottenberg. Men mådde så dåligt i morse så orkade inte. Å inte blev det bättre vid halv tio å Liam tyckte det var dags å skrika hål i huvudet på mig. Men bara lyfta ur han ur sängen så var skrattet i full gång. Knasig kille de där. Han fick Juice å risgröt å jag ett glas Oboy. Jämnt å bra :) Sen lekte vi lite men han var inte på humör så han fick lägga sig å sova. Jag diskade lite å dammsög hela lägenheten. Suttit mycket här idag med. Sen vaknade han vid tolv å fick sitta å leka på golvet medan jag åt kalla pannkakor från igår. Sen fick han välling. Sen kröp han omkring på golvet. eller ja drog sig runt å rullade på golvet. Nu har han precis somnat igen. Å jag har frågat mamma om inte vi kan åka på tivoli. Hon var i sommarstugan så vi skulle se på de. Hmm. Ja så jag får väl fortsätta sitta här å fundera på vad jag ska göra :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar