13 maj 2009

SOFIA PÅ BESÖK

Idag har sofia vart här. vi var ute och gick en promenad å tog lite kort. Sen skratta jag massa när Zippit skulle föda. Sofia låg i soffan å hade zippit i knät. Så började hon skrika så jag sa till Sofia att kolla om hon hade en unge i rumpan. Men det hade hon inte sa hon. Sen börja Zippit skrika riktigt högt å såg ut att bli hårdhänt så Sofia smög upp ur soffan å tog sin tröja å plupp så var ungen ute :) Men tyvärr så överlevde inte ungen. Och hon fick bara en. Så hon ligger och vaktar den i soffan än. Eller nej nu hade hon gått. Å så kom brorsan å mamma hem när vi gjorde mat så vi gjorde åt dom med. Pannkakor. Chrille hade på citron det har vi alltid å så säger Sofia men så gör man väl inte? men så testade hon oxå. Å så åt hon en å en. Medan vi lägger på 2-3 st med en gång så vi satt å skratta väldigt åt henne. Sen körde vi hem Chrille och sofia å hämtade ut paket med liams kläder. fått 5 paket av 10 redan. Snabbt jobbat tycker jag. Syrran och Tony var här en stund med. Och MT var här förut å titta till Zippit när hon skulle föda för sånt kan inte jag. Nu e jag astrött å vill sova. hoppas killen somnat för han har inte velat det än. Men har vart tyst länge nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar