28 maj 2009

VÄRLDENS BÄSTA MAMMA :)

Igår åkte jag, mamma å Liam först till polisstation i Skotterud för å hämta mammas pass. Det gick otroligt fort det. Så skickade sms till Linda å sa att vi åkte nu. Då tyckte hon vi var snabba eftersom hon precis gått ur duschen hehe :D Vi kom fram till Charlottenberg å stod å vänta på husägaren till ett hus vi kollat på. Å så stod vi å pratade med dom när Linda kom så kläckte hon ur sig om jag sett huset på blocket så alla började ju skratta så förklarade vi att det var dom som ägde det :)

Sen gick vi i lite affärer på centret. Å Mamma köpte 2 boxar One Three Hill åt mig säsong 4 å 5 så nu har jag alla. Tack det var jättesnällt av dig =) vi köpte även 10 filmer för 200 kr med + en film för 45 kr till Liam så vi har iaf filmer ett LITET tag nu :D Vid tre började Linda jobba så vi sa hej då å gick å åt mat medan Linda gick till jobbet. Scnitzel för 129 kronor rena rånet men var inte jag som betala :) Liam fick äta både min å mammas mat så han var iaf lycklig :)

Köpte massa godis på gottebiten å sen mat på Maxi mat så åkte vi hem. Det började med att vägen vi brukar ta var vägarbete på så mamma sa jag svänger inte här så jag sa typ okej. Sen kom vi dit vi skulle svänga av å jag frågar mamma varför hon inte svänger. Å hon satt ju i sina egna tankar så hon hade glömt det. Så hon svängde av efter det ist å då var det vägarbete där med å efter det körde mamma på fel sida av vägen innan hon kopplade att hon kunde köra på sin väghalva :)

Åkte hem å lämnade av det vi handlat å gav Liam mat. Så åkte vi in till stan å var på apoteket, Perrys å Atlantis. Sen var vi på konsum å storhandlade mat. Utanför träffade vi Gunilla å hennes dotter Joanna (Liams farfars sambo) Dom hade med en vagn. Vi stod å pratade med dom ett tag å så gick Joanna iväg till en kompis å Gunilla stod å pratade med oss. Vi pratade om Liam. Dom hade inte vågat ge Liam så mycket då dom inte visste om dom fick men jag sa att det bara var å ge han allt :) Sen när vi pratat färdigt så säger Joanna men mamma var är våran vagn? Då har någon tagit deras kundvagn mitt framför ögonen på oss allihopa haha de tyckte jag var mycket kul :D Lastade av grejerna i bilen å gick in på Ica å köpte sakerna till Liam då de e billigare där. Sen åkte vi hem å såg på en film som för övrigt inte var bra. Men var ju jag som valde den så det kunde man ju ana :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar