20 maj 2009

LEKPARKEN

Idag var jag uppe halv nio med Liam. gav han mat sen la jag han på mamma å gick å la mig och sov :) Vid elva kom mamma in med honom och sa att jag fick gå upp för hon var tvungen å åka in å tanka under den timmen det var nedsatt pris pga namnbyte. Så jag låg å gosade med honom innan jag slet mig upp med honom. Han fick lite mera mat å jag inser att maten börjar ta slut. Han blir lika lycklig varje gång han ser flaskan. räcker att han hör plinget i micron så skiner han som en sol :) Sen åkte vi till stan med mamma å hämtade paket å handlade. var två paket med kläder till Liam. Tror jag fått allt nu typ. Eller har jag? har ju beställt så mycket. Men hoppas att han inte växer ifrån de så fort. han är ju inte ens 1,5 år :) haha. Sen åt vi pommes strips å korv till middag. Liam var så trött så äta ville han ju inte riktigt. Vid sex gick vi till lekplatsen å gungade. Liam ville inte det. han var så ledsen. Satte han i sandlådan med hink å spade å de tyckte han var kul. Men vet ni vad han tyckte var roligast? Att jag hoppa hopprep. gud vad han skratta. fast mamma skrattade oxå åt mig. jag e tydligen för stor för å roa mig själv. Sen åkte liam rutchkana. Men han gillade det inte nu heller. Ska sova nu. men slänger upp lite bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar