25 maj 2009

LIAM INNELÅST

Idag sov Liam ända till 10.48. Sovmorgon för min del alltså =) Men jag vaknade faktiskt av hemtelefonen. Var barnomsorgen som sa att Liam har fått en dagisplats 14 september. Det stod i pappren att barnen skulle vara inskrivna i 3 månader å jag skrev in han för typ 2 veckor sen eller nått sånt. Men vet inte om jag ska ta platsen med tanke på att det är i Jössefors å jag ska flytta till stan så fort jag får tag i en lägenhet som verkar väldigt svårt!

Iaf så vid två typ låg Liam å sov. Så jag gick ner till tvättstugan å hängde tvätt å grejer. Så kom jag upp så stod det en kille utanför min dörr. Han frågade om de var jag som bodde där å jag sa ja. Då sa han att han slängt in ett nytt duschmunstycke å undra om jag ville att han skulle sätta in de. Så jag sa att ja det kunde han ju göra. Så öppnade jag dörren som han LÅST. Så jag tittade på honom så sa han oj har du inga nycklar med dig å jag sa nej. Så han låste snällt upp å satte in munstycket samtidigt som Liam vaknade å ville ha mat. Jag hade varken nycklar eller telefon med så vad hade jag gjort om killen inte hade stått kvar utanför min dörr?

Vid halv fyra kom Roland å hämtade Liam. Så jag fick läst ut en bra bok :) Å så har jag inte städat ett dugg vilket jag borde ha gjort men jag orkar verkligen inte. får ta det i morgon för det MÅSTE göras. E grisigt här hemma nu tyvärr. Vid sju kom Roland hem med Liam. Han vara så trött att han somnade direkt jag la han på kudden. Men vid nio vaknade han igen så gav han mer mat å stoppa han i säng. Men han ligger å pratar än så sova vill han tydligen inte göra. Får väl ta upp han å se till att han blir trött kanske :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar