22 maj 2009

BULLAR

Idag har jag bakat bullar. plus att Linda har vart här med en bullpåse som hon lovat i två dagar =)

Å Liam har fått en tand till idag. Å Fredrik var den andra som fick veta det så den som skvallrar till honom kan ju skaffa sig ett liv kanske.

Jag skrattade gott åt Liam förut. Han har ju lärt sig krypa på riktigt. Å när jag diskade så hade jag han i köket för å kunna titta vad han gjorde. Skrutten (Katten) låg en bra bit framför honom. Så han kryper fram till henne å klappar på svansen. Hon brydde sig inte. Så vänder han å hämtar krattan så kryper han tillbaka till katten å drar den över ryggen på henne. Hon gick därifrån å han kröp vidare till skåpet där ungarna är så tittade han in å gapskrattade sen vände han å kröp tillbaka till samma ställe som han började från :) Skitsöt unge hihi.

Min unge e sne med. Undrar om man ska ta upp det oxå med läkarn när vi sak dit med honom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar