01 juni 2009

SOLNING

Fredrik hämtade Liam vid 11. Å Jag, mamma å Linda åkte till utsläppet för å sola vid 12. Efter ett tag kom Sara å MT å sen Malin å Catta. Vid 15 åkte vi hem. Då var jag bränd som vanligt. vid 17 kom min Linda så vi åkte å sola på samma ställe. Sen åkte jag hem för å ta emot Liam. Lämnade han med mamma å åkte med Linda till stan å dunkade. Var dött ute så vi köpte korvbröd å potatissallad. Åkte hem å grillade med mamma å Liam. Simon kom å höll oss sällskap. Han undrade hur jag hade råd med min kropp haha jag å Linda var iaf dubbelvikta av skratt. Fattade du vad han menade Linda? För det gjorde iaf inte jag ;D Sen kom Brorsan å Camilla. Och Andreas. Å Sen Mattias å en av bröderna Jonsson. Så mycket folk. Sen läggdags för älsklingen. Kulig dag förutom min onda kropp men sånt man får leva med när man e jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar