21 juni 2009

BLOGG

Jag har inget internet hemma. Inte haft på några dagar. Telia har stänbgt av det i väntan på flytten vilket var fel av dom eftersom jag ska ha internet fram tills flytten. Så vi skulle ringa dom igen i morgon och fixa det å så.

på midsommarn var familjen hos syrran å åt mat. på kvällen hade vi gårdsfest med grannarna. trevligt.

sen har jag fixat två kilalr som tittat å fixat på syrrans bil. Milli har aldrig haft så mycket besök som denna veckan sa hon :)

Liam både går å kryper i trappor :) Han e så duktig så.

Idag var jag å syrran i karlstad å köpte oljetrågspackning till bil, köpte en 37 tums tv med ful fot, tog en pizza på amigo och sen körde hon hem mig. Jag å mamma tog med Liam på en fotbollsmatch gubbarna spelade sen gick vi hem. Andreas våran granne var ute medsina två barn adrian 2 år eller nått å emilia 8 månader sådom kom till våran balkong där Liam satt å drömde sig in i fotbollen som adrian spelade. så vi bestämde att gå ut å sätta oss med dom. Liam är fortfaranderädd för små tjejer. Hon sträckte sig över Liam å han börja gallskrika å klättra på mig :) Sen när adrian ville bort till fotbollsplan ist så körde mamma mig till syrran. Dit kom Henrik å Erica så han kunde fixasyrrans bil. men de går inte alltid så bra :p sen åt vi marängsviss å henrik gjorde mig blå.

Nu ska syrran köra hem mig för jag vill sova :)


OOOPS OM DE E STAVFEL E DET SYRRANS FEL FÖR HENNES DATA E CP MOT MIG :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar