02 juni 2009

:)

Idag har vi vart på banken jag mamma å Liam. Det tyckte iaf jag om haha. Sen var vi på jysk så jag fick köpt 2 stora plastlådor. Sen åkte jag å sa upp min lägenhet :D Å hämtade brorsan. Åkte till shalom å käkade pizza. Åkte å handlade mat å sen blev brorsan avsläppt hemma.

Hemma igen så städade jag. Bara lite disk å dammsugning kvar typ. Får ta det i morgon.

Sen gjorde Liam en rolig grej förut när jag la han. Jag smög in till han för å titta vad han höll på med för hörde att han pratar. då har han satt sig upp i sängen (För andra gången) Å när han såg att jag titta på han slängde han sig ner å skratta. Jag skulle nog tydligen inte se att han satt upp när det var meningen att han skulle sova :)

Liam åt skitdåligt igår. Tror jag skrev det. Han var likadan idag. Men nu innan läggdags så åt han iaf en hel flaska välling så det var bra gjort. Å i morgon ska vi upp tidigt å åka till läkarn för å kolla upp fläcken å snedheten på honom. Hoppas de inte är allvarligt.

Ska se färdigt på tvn nu å sen hoppa i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar