07 juni 2009

HEHE

Igår gick jag, mamma, Liam å Laika elljusspåret. JOBBIGT. Shit vad trött jag var :P hehe. Pratade iof i telefon i 2 km :) Sen gjorde mamma mat så kom syrran å åt med oss. Å till efterrätt åt vi ris a la malta. det var skit gott :) Så syrran fick äntligen i sig lite mat vilket var behövligt för henne nu när hon inte mår så bra :( Sen när syrran åkt satt jag i telefon igen. Jag skrattade mycket å sen fick jag släppa in min Linda som så snällt kom å hälsa på mitt i natten :D Hon å mamma satt å skrattade åt att jag satt å skrattade. Men det var kul å jag var skittrött :D

Idag har jag sovit länge :) Var uppe halv elva å gav Liam mat å la han, Gick in i duschen å sen gick jag å la mig igen. Men Liam hade inte samma planer så jag ropade på mamma som fick ta upp Liam. Sen gick jag upp vid ett igen å då var Linda här. Sen har jag sätt 4 filmer med One Tree Hill idag. Syrran, Brorsan å Camilla har vart här idag oxå.

Liam försöker ställa sig upp i sängen. Vilken busunge. Å han gillar inte längre att bada. Bara grinar när man stoppar han i badet. Så blir snabb bad nu för tiden. tråkigt när han har gillat att sitta i vattnet å leka. Men så äter han ju knappt middag heller längre. Går bra om man lurar han eller han får sitta å kladda själv. Men annars vänder han bort huvudet å håller på.

På Lördag å söndag har jag planer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar